wtorek, 20 października 2009

"Teleznowela" już w księgarniach!

Wczoraj moja debiutancka powieść miała oficjalną premierę. Brzmi podniośle, a w praktyce oznacza to tyle, że Teleznowela trafiła do księgarń (tradycyjnych, bo w tych internetowych można ją było zamawiać parę dni wcześniej). Że trafiła przekonałem się na własne oczy - widziałem kilka egzemplarzy w Empiku w Promenadzie. Nie powiem, było mi przyjemnie. Książka doczekała się (jeszcze przedpremierowo) recenzji - pisałem o tym w jednej z wcześniejszych notek - a kolejne są "w drodze": wiem, że Teleznowelę zrecenzuje Magazyn Literacki Książki (w numerze październikowym - oprócz recenzji ukaże się też tam krótki wywiad ze mną), Hiro (bodajże listopadowy numer) i K-mag (listopadowy lub grudniowy numer). Do tego powieść ma być zrecenzowana w programie Czytelnia w TVP Kultura (odcinek będzie miał emisję 3 listopada). W ramach promocji, będę podpisywał Teleznowelę 8 listopada na Targach Książki w Krakowie. W planach jest też wieczorek autorski w jednym z warszawskich klubów (najprawdopodobniej też w listopadzie).

Brak komentarzy: