wtorek, 21 lipca 2009

Kosmetyka

Mądre przysłowie powiada: chcesz coś zmienić w swoim życiu, zmień pulpit w komputerze. Idąc za tą radą zmieniam wygląd bloga - poprzedni szablon mi się opatrzył, to raz; mam wrażenie, że ten jest bardziej funkcjonalny, to dwa.

Poza tym uzmysłowiłem sobie, że mój optymizm dotyczący zakończenia pracy przy nowym albumie Jeża Jerzego był nieco na wyrost - wciąż zostały do wymyślenia dodatki do wersji luksusowej (ukaże się w listopadzie, a nie jak zapowiadałem w październiku razem z wersją podstawową), no i teksty na tylną okładkę. Co do drugiego, to chodzi mi po głowie kilka pomysłów - tytuł albumu (który już niedługo ujawnimy) daje sporo możliwości. Myślenie zaś o dodatkach nieustająco prowadzi mnie metodą wolnych skojarzeń do myślenia o wakacjach. Ciekawe co na to Freud?


Brak komentarzy: