wtorek, 2 grudnia 2008

Interscenario 2008

W miniony weekend odwiedziłem II Międzynarodowy Festiwal Scenarzystów - Interscenario 2008. Impreza odbywała się we Wrocławiu. W programie oprócz pokazów filmowych były spotkania/warsztaty ze scenarzystami i reżyserami. Ze względu na pracę musiałem opuścić pierwszy dzień Festiwalu - za to od piątku brałem udział we wszystkich warsztatach. A było kogo słuchać: Joanna Kos-Karuze i Krzysztof Krauze, Jan Hrebejk, Petr Jarchovski, Iwan Wyrypajew, Radosław Piwowarski, Wojciech Tomczyk czy Norman Ohler - że wymienię niektórych prowadzących. Ważną część Festiwalu stanowił konkurs na scenariusz filmu fabularnego. Przewodniczącym jury był Petr Zelenka. Miałem to szczęście, że mój scenariusz (komedii Złe nowiny) zdobył w tym konkursie wyróżnienie (startowało blisko 100 prac). Było to bardzo przyjemne zakończenie owocnego weekendu. I nawet powrót zatłoczonym nocnym pośpiesznym nie był w stanie zetrzeć uśmiechu z moich ust.

4 komentarze:

Pansa pisze...

Gratuluję nagrody. Można gdzieś przeczytać streszczenie tego scenariusza?

Pansa pisze...

Moje gratulacje za wyróżnienie w tym konkursie. Można gdzieś przeczytać streszczenie Twojego scenariusza?

Pansa pisze...

Moje gratulacje za wyróżnienie w tym konkursie. Można gdzieś przeczytać streszczenie Twojego scenariusza?

Rafał Skarżycki pisze...

Na razie nie jest upublicznione. Obecnie trochę jeszcze zmieniam w samym tekście - kiedy będę wystarczająco zadowolony z efektu końcowego, zamierzam spróbować sprzedać ten scenariusz któremuś z producentów.