poniedziałek, 28 grudnia 2009

Recenzje - zaległości

Przede wszystkim moje - bo na czas nie zdążyłem o nich napisać, bądź piszę w ostatniej chwili. I tak:

Jeszcze w listopadzie Polskie Radio Trójka zrecenzowało Teleznowelę w ramach audycji Trójkowy Znak Jakości (autorem recenzji był Michał Nogaś).


Grudniowy magazyn Hiro zamieścił krótką i pozytywną recenzję Teleznoweli oraz całkiem długi i jeszcze bardziej sympatyczny wywiad ze mną (generalnie jest o książce, choć dowiedzieć się też można, czego nauczyły mnie koleżanki...) - w obu przypadkach pieczę nad tekstami miała Anna Serdiukow. Wywiad ilustrowany jest zdjeciami mojej osoby, za co obdarzonych wrażliwszą naturą z góry przepraszam.


Grudniowo-styczniowy magazyn kulturalny KMAG zamieścił całkiem obszerną (i także pozytywną) recenzję Teleznoweli.


Żeby mi się w głowie nie poprzewracało, w grudniowej Lampie ukazała się krótka recenzja ostatniego tomu przygód Jeża Jerzego - mówiąc oględnie: niepochlebna. Autorem tekstu jest Przemysław Zawrotny.


Kogo ciekawi, co się recenzentom spodobało, a co wręcz przeciwnie, zapraszam do kiosków, empików, miejsc rozdawnictwa prasy - jest jeszcze parę dni!


P.S. Hiro można ściągnąć w formacie pdf klikając tutaj.

Brak komentarzy: